Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Sama jsem se k blogování rozhoupala jen díky tomu, že ráda blogy čtu a obdivuji jejich autorky, s jakou pílí a odhodláním vytváří neustále zajímavé články a přináší pro mě zajímavé tipy.

Sepsala jsem vám svých TOP 5 oblíbených blogerek, které sleduji už více než 3 roky. Většinou jsou to mámy jako já, protože jsem s tím začala v době, kdy jsem čekala Domču a nudila se v Bulharsku. :)



Mámou stylově 














Blog vede maminka Alice, která má 2 malé holčičky.

Co se mi na blogu nejvíc líbí?
  • Alice se za tu dobu, co její blog čtu, velmi vypracovala a posunula. 
  • Pro mě velmi příjemný styl psaní
  • Zajímavá témata, články a nápady

Alice má také svůj youtube kanál, který vám také doporučuji sledovat (odkaz zde).



Kusanec  |  baby blog
















Blog patří mamince Radce s rošťákem Erwínem a slečnou Adélkou.

Co se mi na blogu nejvíc líbí?
  • Skvělé eko tipy pro domácnost
  • Tipy na kulturní akce pro děti
  • Možnost nahlédnout pod pokličku židovské kuchyně a svátků


Máma na blogu















Blog píše Lelí a brzy bude dvojnásobnou maminkou.

Co se mi na blogu nejvíc líbí?
  • Článků nepíše mnoho (ale to se vzhledem ke všem jejím aktivitám nelze vůbec divit), ale o to lepší a zajímavější je pro mě jejich obsah.
  • Na stránkách najdete tipy na volnočasové aktivity s dětmi a aktuálně vše kolem těhotenství.
  • Velmi fandím jejímu projektu Lelí´s cupcakes (kuk zde) a určitě se tam musím s Domčou vypravit.


The Hubs



















Kosmetika a lifestyle ze života mámy Lucie.

Co se mi na blogu nejvíc líbí?
  • Lucky blog je pro mě novinkou a nesleduji jej dlouho. S nadsázkou dokáže popsat běžné mateřské starosti, které řešíme každý den a vždycky se u toho skvěle pobavím a odreaguji.
  • Zajímavé tipy na výlety a cestování.
  • Velmi příjemný design blogu a kvalita fotek.


Mama Pocket






















Sympatická maminka dvou dětí a malého jezevčíka.

Co se mi na blogu nejvíc líbí?
  • Nepřeberné množství tipů na aktivity s dětmi.
  • Pro mě zatím velká výzva... už téměř rok vydržela bez nákupu oblečení! A jde to! Já se zatím jen tiše odhodlávám.
  • Tipy pro ekologickou domácnost a přírodní kosmetiku. Bára také začala vyrábět vlastní řadu látkových plenek, které jsou velmi pěkné (kuk zde).




To je mých 5 nejoblíbenějších blogerek, které v současnosti ráda čtu.

V některém z dalších článků vám představím i moje další oblíbenkyně, které jsou pro mě spíš z řad "nadlidských a éterických" bytostí, které jen tiše obdivuji a vzdychám nad jejich dovednostmi.

A jaké jsou vaše nejoblíbenější stránky, kam se rády vracíte? Dejte mi vědět dole v komentářích.

Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Jak zkrotit domácí rozpočet

Na radu u laktační poradkyně