Tříleté bilancování

Je to naprosto neuvěřitelné, ale v sobotu Domča oslavila třetí narozeniny. Ještě nedávno by mě ani ve snu nenapadlo, jak moc se mi změní život. A přestože to někdy bývá velmi únavné a vyčerpávající, tak bych neměnila.

Ještě nedávno tam byla jednička...


Letošní narozeniny pro mě byly o to víc "silnější", protože za 4 týdny by k nám do rodinného týmu měla přijít také Nela. Všechno mě mnohem víc dojímá a přijde mi, jak je najednou z Domči už velká a samostatná holčička. Zároveň pro mě bylo také velkým dárkem to, že ji přijali do státní školky, kam jsem ji moc chtěla dát a o to víc jsem ráda, že to vyšlo.



A co mě Dominika za ty společné tři roky naučila?


  • Zkrotit své vášně pro puntičkářství a nehroutit se z věcí, které prostě i když se sebevíc snažíte, tak neovlivníte.
  • Objevit taje vaření a pečení a posunout svůj kuchařský "um" na vyšší level.
  • Naučit se beze zbytku využít každou volnou chvilku, kterou mám jen pro sebe.
  • Usnout kdykoliv, kdekoliv a klidně i na pár minut.
  • Konečně se vídám s přáteli a kamarády, o které opravdu stojím a vyfiltrovala jsem "vysavače energie a času".
  • Umět se na svět dívat dětskýma očima a užívat si každodenní okamžiky, jako je ranní sluníčko nebo zmrzlina odpoledne u stánku.





Těším se na další společné zážitky a věřím, že jako čtyřčlenná rodina si všechno budeme o to víc užívat a z holek se stanou parťačky, které si budou oporou a kamarádkami. 

PS: Konečně jsem se dokopala k tomu, abych na feedo.cz objednala komplet výbavu pro Nelu a také pro sebe do porodnice. Tento týden mám v plánu protřídit oblečení po Domince a připravit věci pro Nelinku. Intuice mi říká, že k nám přijde dřív, tak abych byla připravená :)

Tereza

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam s dětmi na výlet: hotel Na Farmě, Poděbrady, Kutná hora

Kam s dětmi na výlet: Zoopark Zájezd

Jak zkrotit domácí rozpočet

Ráda čtu... moje oblíbené blogy

Na radu u laktační poradkyně